måndag 12 juni 2017

Första stoppet

Fick den fina äran att vara med om mitt livs första svenska studentutspark. Det var vackra Anna som firades i Malmö. För fyra år sedan delade fyra jämngalna tjejer lägenhet i södra Frankrike under en språkresa. Fyra år senare fjantade vi i Malmö när den fjärde av oss tog studenten. Glad att ha dem i mitt liv. 
Alla frozen yoghurt-ställen i hela Helsingfors har gått i konkurs. Jag passade på i Malmö.




Annas trevliga familj

Det var vi och så Elsa. Nanou, Anna, Carro och Elsa. 


Tog tillfället i akt och åkte ner till Ystad för att hälsa på Lil och company. Lil är mammas bästa vän och hon är som en moster till mig. Hon behandlade mig som en prinsessa och jag njöt så av mina tre dagar i Skånes vackraste stad. Tusen tack Lil, Sara och Christer!






Kåseberga

Tre fårrumpor

Karolina Gullichsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar